Szülinapi buli egy csoda egyévesnek

Jobban sikerült a szülinap mint vártam :) Még a napján elmentünk egy családi fotózásra a Hotel Ózon előkertjében lévő játszótérre s azt kell mondjam nagyon jól bírta. Végül kb háromnegyed óra után ő maga vetett véget neki, megunta :) Bár még csak előzetest kaptam a fotókból, de azok nagyon-nagyon el lettek találva :)

Pénteken aztán a nagyiék vigyáztak rá, hogy elő tudjak készülni az ünnepi ebéddel. Nem akartam túlcifrázni, úgyhogy csináltam halászlevet illetve rakott krumplit, kellően laktató s mindenki szereti :) Rendeltünk egy feketeerdő tortát neki, s bár először arra gondoltam, hogy majd "mindenmentes" tortája lesz, rájöttem, hogy a torta nagy részét úgyis mi esszük meg.

Forrás: saját
Illetve a "könnyű" ételek miatt maradt időm sütni. Van egy sorozat - Disney Mesés Sütik (de erről majd egy másik poszt), abban pedig egy jó linzertészta recept, amit aztán nekiálltam megsütni, s azt kell mondjam egész finom lett. Azon pedig még jobban meglepődtem mennyire könnyű megcsinálni - a családban inkább nővérem az, aki süt, én inkább főzni szeretek :)
Forrás: saját

Forrás: saját
Este én már miután letettük aludni Benit meg akartam csinálni a dekorációt, mert még amikor Sz. várt minket haza a kórházból maradt egy csomó díszítőelem. Fel akartam fújni a lufikat, de mondta Sz. hogy van jobb ötlete, van kis pumpa, így átcsúszott szombat délelőttre a dekoráció. Sz-nak nagyjából sikerült azt megvalósítania amit megálmodtam s kb az utolsó pillanatig dekoráltunk, míg megérkeztek a vendégek.
Forrás: saját

Szerintem mindenki jól érezte magát, vagy legalábbis nem merték az ellenkezőjét mondani :) A rekkenő hőségben aztán kitettük az erkélyre kicsit pancsolni a gyereket, plusz megkóstolta a tortáját is. Ami nekem a legmeglepőbb volt, hogy kicsit azért megijedt a tüzijátéktól :) Nem igazán tudja még hova rakni, de aranyos volt.

Délután aztán megjöttek a barátok is, s olyan 6 óra körül szerintem Beninél picit elpattant a húr, nem bírta már a nagy nyüzsit, így kénytelenek voltunk berekeszteni a bulit :)



Kapott rengeteg szépséges ajándékot, a felét még mindig nem bírtuk felfedezni :)

2 megjegyzés:

Megjegyzés küldése