Babaszoba

Mivel nemsokára költözünk s új babaszobát kell terveznem úgy döntöttem megosztom veletek a jelenlegit.

Nagyon sokáig érlelődött bennem milyen is legyen, mi hova kerüljön, nézegettem neten ötletek után, s miután az utolsó utáni kocka is a helyére került, akkor lettem csak igazán elégedett vele. Viszont most hogy tudom, költözünk, s tudom, hogy új inspirációk kellenek egyre inkább az bújkál bennem: valahogy mégsem ez az igazi, mert bár minimál s kihoztuk a szoba adottságaiból a legtöbbet, mégis... Talán tudnék jobbat is. Most lehetőségem adódik rá újra. Meglátjuk :)

Forrás: IKEA, Faktumbútor, saját, stb
1, A gyerek születése előtt 1-2 hónappal lettek kicserélve a nyílászárók, amik az alapjai voltak annak, hogy könnyen átvészeljük egy kisbabával a telet.
2, Faktum pelenkázó komód
3, Faktum nyitott tárolópolc
4, Micuna Africa 120cmx60cm-es kiságy Verától
5, Szabinak hasonló kihajtható ifjúsági kanapéja van, ami maradt a szobában "szoptatós kanapénak", amire bézs színű huzat került.
6-7-8, OBI-ban néztem már a szobafestéshez festéket, a 7-es 8as opció között sokáig variáltunk, végül úgy döntöttünk 7-es marad, a falak pedig fehérek lettek, illetve a bútorok is, mivel nekem eléggé bejön amúgyis ez a minimál stílus :D
9, KALLAX polcrendszer az IKEA-ból
10, LEKMAN doboz   a KALLAX polc alsó két részébe a játékoknak.
11, TASTRUP szőnyeg
12, Polisztirol polcok  : kicsi plüssök meg egyéb apróságok tárolására tökéletes. Természetesen átfestettük őket a plafon színeihez alkalmazkodva.
13, Gömblámpák ebből egy 20as csomagot rendeltem, jó ha éjszaka nem a rendes lámpát kell felkapcsolni, hanem csak ilyen kis hangulatvilágítást.
14, Olyan tárolónk, mint amin a legóink vannak abból van még kettő. Egyet beraktunk a komód fölé, s nem minifigiket, hanem Szab régi matchboxjait rakjuk majd rá. S úgyis kap majd a gyerkőc is annyi ilyet :)
15, Nyilván kell egy bababetűs felirat majd a szobába :) A stílusnak pedig mennie kell a falfestéshez :)
16, ÖNSKEDRÖM dobozok    amik simán mehetnek a hungarocell polcokra -színben passzol, rendszerezni pedig kell majd a játékokat :) 

Ezeket tudtam, hogy mindenképp kellenek a szobába, már csak az elrendezésen kellett gondolkodni. Végül az alábbi alaprajz segítségével sikerült berendezni a szobát.
Forrás: saját
A változás végül annyi lett, hogy a komódra rendeltem egy pelenkázó toldalákot is így a kisszekrény az be lett fordítva oda, a Kallax polc is el lett fordítva 90fokkal, mert miután már Beni megszületett volt egy akció a LIDL-ben, ahol egy kb fele akkora polcot tudtam venni, így ezek most egymás mellett helyezkednek el. Illetve később társult egy H&M szőnyeg még az IKEÁ-s mellé.

Helyettem viszont beszéljenek inkább a képek.

Amikor végre hazakerülhettünk a kórházból, messze nem voltunk még kész a szobájával (hiszen ki számít a 33. héten még gyerekre? :D) Viszont Szabi megtett minden tőle telhetőt abban a 10 napban, hogy az elképzeléseimre alakítsa a szobát, s még egy cuki kis "fogadással" is készült:
Forrás: saját
De végül tényleg annyira beleszerettem a szobába, hogy szívem szerint az egész napot ott tölteném a gyerekkel, ő pedig már inkább menne felfedezni, világot látni :)
Forrás: saját
Azt hiszem az új szoba tervezéséről is mindenképpen születni fog bejegyzés, sőt a helyenként a segítségeteket is fogom kérni szerintem :)

This entry was posted in

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése